Totalmente de acordo co dito por Comunerillo. Pero por desgraza, nese erro, caen moitxs independentistas. E non só galegxs, tamén vascxs e cataláns. Eu son o primeiro que cando alguén chama ao castelán "español" corríxolle. Porque o español non existe. Existe unha lingua, que é a castelá. O tema de Madrid, pois igual.. a pesar de todo o que dixeches, moitxs independentistas seguirán chamando ao castelán "español" e seguirán con Madrid = España. A min por exemplo, tamén me molesta ver na páxina de Ceivar, a dirección dun preso político galego, e que poña Cádiz (Espanha) e logo vexas Barcelona (Països Catalans). Pero como xa o vin moitas veces, e en moitos sitios, pois como que non lle dou importancia. Se para algúns independentistas, todo o que non sexa o seu país, Euskal Herria e os Països Catalans, é España, pois vale, alégrome por eles. Pero esa persoa non se pode facer chamar internacionalista, porque non o é.
Totalmente de acuerdo con lo dicho por Comunerillo. Pero por desgracia, en ese error, caen muchxs independentistas. Y no solo gallegxs, también vascxs y catalanes. Yo soy el primero que cuando alguien llama al castellano "español" le corrijo. Porque el español no existe. Existe una lengua, que es la castellana. El tema de Madrid, pues igual.. a pesar de todo lo que has dicho, muchxs independentistas seguirán llamando al castellano "español" y seguirán con Madrid = España. A mí por ejemplo, también me molesta ver en la página de Ceivar, la dirección de un preso político gallego, y que ponga Cádiz (Espanha) y luego veas Barcelona (Països Catalans). Pero como ya lo he visto muchas veces, y en muchos sitios, pues como que no le doy importancia. Si para algunos independentistas, todo lo que no sea su país, Euskal Herria y los Països Catalans, es España, pues vale, me alegro por ellos. Pero esa persona no se puede hacer llamar internacionalista, porque no lo es.
P.d : Puse el ejemplo de Ceivar, por poner un ejemplo. Lo que dije, no quita que valore todo el trabajo que hacen en Galiza, contra la represión. Que nadie se moleste